De Master Spreekt over Business Process Management binnen Digitale Transformatie

De Master Spreekt...

Tijdens het kennis- en netwerkevent 'De Master Spreekt...' op 24 november 2023 belichten Chanine Wessels en Dennis Schunselaar (beiden Bvolve) de rol van Business Process Management (BPM) binnen digitale transformatie.

Elke organisatie zou bezig moeten zijn met digitale transformatie. Een verandering die heel wat vraagt van organisaties op het gebied van Architectuur, BPM, Change (veranderkunde) en Data. Tijdens dit event belichten Chanine Wessels en Dennis Schunselaar de rol van BPM binnen de digitale transformatie. Chanine en Dennis laten je kijken naar BPM op een individueel proces, BPM als capability en op welke onderdelen van digitale transformatie BPM essentieel is.

Verwacht een inspiratiesessie waar zowel de theoretische achtergrond en verschillende casussen besproken worden. De focus ligt onder meer focus op de (rijks)overheid, in verband met de Wet Open Overheid (WOO).

Interactie met de zaal is zeer gewenst: je bent van harte uitgenodigd om tijdens de presentaties deel te nemen aan de discussie tijdens deze kennis- en netwerkbijeenkomst en in kleiner gezelschap bij de borrel.

14.30-15.00 uur Binnenlopen en ontvangst met koffie en thee
15.00-15.15 uur Opening - door Pascal Ravesteijn (lector Procesinnovatie en Informatiesystemen aan Hogeschool Utrecht)
15.15-16.00 uur  De Master Spreekt Interactief – met Chanine Wessels
16.00-16.45 uur De Master Spreekt Interactief – met  Dennis Schunselaar
16.45-18.00 uur
Borrel

Datum Vrijdag 24 november 2023
Locatie Koningsbergerstraat 9, Utrecht
Kosten Gratis

Over de sprekers

chanine

Chanine Wessels

Consultant bij Bvolve

Chanine Wessels is consultant bij Bvolve. In 2021 heeft Chanine de Master Integrated Care Design aan Hogeschool Utrecht afgerond en in 2022 startte zij als consultant bij Bvolve. Chanine heeft zich toegespitst op proces- en verandermanagement. Ze heeft haar expertise kunnen aanscherpen door haar werk bij diverse organisaties op het gebied van processen en bijbehorende veranderingen.

Chanine over zichzelf: ‘In mijn werk vind ik het belangrijk om de perspectieven en belangen van de verschillende partijen centraal te stellen. Zo stem ik vraag, aanbod en organisatie goed op elkaar af’.

dennis

Dennis Schunselaar

Senior Consultant en expertiseleider BPM bij Bvolve

Dennis Schunselaar is Senior Consultant en expertiseleider BPM bij Bvolve.

Voordat Dennis in 2019 bij Bvolve is gestart rondde hij zijn promotietraject af aan Technische Universiteit Eindhoven op het gebied van Business Process Management. Ook is Dennis onderzoeker geweest bij de Vrije Universiteit Amsterdam, met betrekking tot de ontwikkeling van een nieuwe ERP-product, samen met Universiteit Utrecht en AFAS Software.

Samenwerking

Deze ‘Master Spreekt’ is een samenwerking tussen de Master of Informatics – in Applied Data Science, de Master of Informatics  - Business & IT en Bvolve

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van het ICT Deeltijd Onderwijs van Hogeschool Utrecht en wat daarmee samenhangt. Volg ons op LinkedIn. Hier kondigen wij ook onze “De Master Spreekt Events” aan.