Hoe kunnen modebedrijven consumenten bewegen naar een duurzame kledingkast?

naar een duurzame kledingkast
Bron: Arma Fotografie
Annuska werkt met het Copernicus Institute of Sustainable Development van Universiteit Utrecht aan promotieonderzoek met de werktitel “Consumenten bewegen naar een duurzame kledingkast. Aantrekkelijkheid van circulaire strategieën in de modebranche vanuit marketing perspectief.”

Doel

Het doel van dit promotieonderzoek is om vanuit marketing perspectief bij te dragen aan een circulaire samenleving, en specifiek om de modebranche te helpen om consumenten te bewegen naar een duurzame kledingkast.

Resultaten

Resultaten volgen gedurende dit onderzoek.

Looptijd

01 november 2020 - 30 november 2024

Aanpak

De aanpak wordt gedurende het onderzoek verder uitgewerkt.

Betrokken HU-onderzoekers

Onze onderzoeksthema's

Heb je een vraag of wil je samenwerken?

Annuska Tubast

Annuska Toebast

  • Docent-onderzoeker
  • Lectoraat: Marketing & Customer Experience