Mirjam de Haas | docent-onderzoeker | Lectoraat Betekenisvol Digitaal Innoveren

Mirjam de Haas

Docent-onderzoeker
Mirjam de Haas is begin 2022 gepromoveerd aan Tilburg University met het onderwerp naar betrokkenheid van kinderen met een sociale robot tijdens langlopende tweede taallessen. 

Zij vervult sinds september 2023 de rol van onderzoekstrekker van de onderzoeksgroep Digitaal Innoveren voor de Zorg binnen het lectoraat Betekenisvol Digitaal Innoveren. Ook is Mirjam sinds september 2022 betrokken bij de afstudeerrichting Business IT & Management als docent.

Haar expertise ligt in het gebruik van AI technieken in de zorg en educatie, zoals bijvoorbeeld sociale robots maar ook datagerichte oplossingen om zorgprofessionals te ondersteunen.

Expertises

  • Sociale robots
  • Kinderen, kind-robot interactie, tweede taal leren
  • Engagement, betrokkenheid, perceptie



Projecten

  • Mannelijke student interviewt vrouw op buiten bankje
    • Lectoraten: Beroepsonderwijs, Betekenisvol Digitaal Innoveren, Co-Design, Innovaties in de Preventieve Zorg, Logopedie: Participatie door Communicatie, Participatie Zorg en Ondersteuning
    • 1 januari 2024 - 31 december 2025
    Met de wijk Wijzer

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Elco Buurma

Elco Buurma

  • Onderzoeker
  • Lectoraat: Beroepsonderwijs