Gerrita van der Veen | lector | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Gerrita van der Veen

Lector

Dr. Gerrita van der Veen is directeur van het Kenniscentrum Digital Business & Media en lector Marketing, Market Research & innovatie.

Gerrita ziet het als belangrijke uitdaging om samen met beroepspraktijk en onderwijs richting en uitwerking te geven aan belangrijke vraagstukken van innovatie in een digitale economie. Thema van haar lectoraat is merkgericht & klantgedreven. Als lector voert zij praktijkgericht onderzoek uit binnen de programmalijnen ‘Customer Experience Management’ en ‘Merk & Maatschappij’

Van huis uit is Gerrita sociaal psycholoog, afgestudeerd en gepromoveerd aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Zij heeft ruim twintig jaar ervaring in (marketing-) research en is eerder werkzaam geweest bij onder meer merkadviesbureau HIGHvalue, marktonderzoeksbureau Synovate (en zijn voorgangers), SWOKA, Instituut voor strategisch consumentenonderzoek en de Vrije Universiteit. Zij heeft gewerkt voor zowel nationale als internationale opdrachtgevers in diverse bedrijfssectoren.

Expertises

  • Customer Experience
  • Merk- en innovatiemanagement
  • Digitale transformaties

Projecten

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Gerrita van der Veen | lector | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Gerrita van der Veen

  • Lector
  • Lectoraat: Marketing, Marktonderzoek en Innovatie