Corona update 25 maart 2020

Hogeschool Utrecht heeft vandaag besloten om ook na 6 april door te gaan met het geven van online onderwijs. Deze termijn wordt verlengd tot 1 juni.

Mochten de coronamaatregelen van de overheid tussentijds versoepeld worden dan zullen de hogescholen en universiteiten bekijken welke vormen van onderwijs en toetsing binnen de dan geldende richtlijnen weer op de locaties van de instellingen kunnen gaan plaatsvinden.

We zetten de belangrijkste informatie even op een rij.

Hogeschool Utrecht volgt het verzoek van het ministerie van OCW en stelt het uitbrengen van een afwijzend bindend studieadvies (BSA) uit naar het tweede studiejaar. Studenten hebben hier per e-mail bericht over ontvangen.

We gaan er van uit dat we tot en met 1 juni 2020 het onderwijs op afstand aanbieden. Voor alle toetsen in de periode tot en met 1 juni  2020 wordt een oplossing gezocht. Je opleiding zal je hierover informeren.