Werkbijeenkomst: Het delen van privacygevoelige informatie

Kenniswerkplaats zorg & veiligheid

Op 7 november organiseert Kenniswerkplaats Zorg & Veiligheid een werkbijeenkomst over ‘Het delen van privacygevoelige informatie’, speciaal voor docenten, studenten en professionals in het zorg en veiligheidsdomein.

Wat mag wel? Het delen van privacygevoelige informatie bij samenwerken in zorg en veiligheid, dat is een lastige. Want: hoe kun je iemand helpen, als je daarvoor met een andere professional gegevens wil uitwisselen over die persoon? In deze werkbijeenkomst gaan we dit verkennen en uitproberen. Dit gebeurt onder leiding van Anke van Gorp (privacy officer, Hogeschool Utrecht) en Hans Versteeg (expert privacy en gegevensdeling in het zorg- en veiligheidsdomein, VNG)

Programma

Tijdens de werkbijeenkomst op 7 november is er een mini-college, gaan we met elkaar in gesprek en is er tijd om zelf aan de slag te gaan.

Hogeschool Utrecht (locatie volgt na inschrijven)

Aanmelden via dit formulier