The Network is the Message

Auteurs Gerrita van der Veen , Suzanne de Bakker , Anita Cox , Anne-Lise Kamphuis , Robert-Jan Mast , Aletta Smits , Ronald Voorn , Thijs Waardenburg , Lotte Willemsen , Karlijn Boddeus , Komala Mazerant
Publicatiedatum 2018
Lectoraat Marketing & Customer Experience, Human Experience & Media Design
Soort publicatie Rapport

Samenvatting

Het tweejarige onderzoeksprogramma The Network is the Message richt zich op de effectiviteit van sociale media: wanneer zijn ze effectief, wat bepaalt die effectiviteit en hoe kunnen we dit meten? Startpunt in deze management summary fase 2B is het inzicht dat inhakers belangrijke dragers van brand content zijn, maar dat er ook nog een wereld te winnen is. Dit is nu niet direct een oproep aan alle merken om meteen met inhakers aan de slag te gaan; ‘inhaakmoeheid’ ligt op de loer. In deze management summary wordt beschreven wat goede inhakers zijn, wat een inhaker nou eigenlijk effectief maakt. We beschrijven de vier stappen die een rol spelen bij het ontwikkelen van kwalitatief goede inhakers.

Aan deze publicatie werkten mee

  • Suzanne de Bakker | onderzoeker | Communicatie in Digitale Transitie
    Suzanne de Bakker
    • Docent-onderzoeker
    • Lectoraten: Communicatie in Digitale Transitie
  • Aletta Smits | onderzoeker | Human Experience & Media Design
    Aletta Smits
    • Onderzoeker
    • Lectoraten: Human Experience & Media Design
  • Ronald Voorn | onderzoeker | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie
    Ronald Voorn
    • Docent-onderzoeker
    • Lectoraten: Marketing & Customer Experience

Taal Nederlands
Trefwoorden sociale media, effectiviteit, inhakers

Ronald Voorn

Ronald Voorn | onderzoeker | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Ronald Voorn

  • Docent-onderzoeker
  • Lectoraat: Marketing & Customer Experience

Neem contact met ons op