Suzanne de Bakker | onderzoeker | Human Experience & Media Design

Suzanne de Bakker

Docent-onderzoeker

Suzanne is parttime onderzoeker bij het Lectoraat Human Experience & Media Design. Daar werkte zij aan het project The Network is the Message en focust zij zich op succesfactoren van inhakers.

Suzanne is ook docent bij de afstudeerrichtingen Brands & Behaviour en International Commercial Communication aan de Hogeschool Utrecht. De cursussen die ze daar verzorgt hebben betrekking op marketing en persuasieve communicatie.

Ook is ze docent Corporate Communicatie bij Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam, waar ze in 2006 is gepromoveerd op het proefschrift over informatie-overload onder medewerkers. Zowel bij de hogeschool als bij de universiteit begeleidt ze studenten bij hun afstudeerscripties.

In april 2017 is haar boek ‘Contentmarketing’, het eerste hbo-studieboek over contentmarketing, verschenen bij Noordhoff Uitgevers. Daarnaast praat ze, als zelfstandig professional, over contentmarketing, inhakers en influencers tijdens workshops en congressen.

Expertises

  • Succesfactoren en effectiviteit inhakers
  • Contentmarketing
  • Gedragsbeïnvloeding

Publicaties

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Suzanne de Bakker | onderzoeker | Human Experience & Media Design

Suzanne de Bakker

  • Docent-onderzoeker
  • Lectoraat: Human Experience & Media Design