Duurzaam leren
Auteurs | Marlies van Steenbergen , Joris Gresnigt , Elwin Savelsbergh |
---|---|
Gepubliceerd in | AG Connect |
Publicatiedatum | 2022 |
Lectoraat | Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs, Betekenisvol Digitaal Innoveren |
Soort publicatie | Artikel |
Samenvatting
ICT is niet goed, slecht of neutraal, maar hoe ICT wordt ingezet maakt een wereld van verschil. Het is daarom essentieel dat studenten niet alleen worden opgeleid tot vaardige systeembouwers, maar ook tot kritische professionals die de bredere impact van hun diensten en producten meewegen in hun voorstellen en keuzes. Joris Gresnigt, Marlies van Steenbergen en Elwin Salvelsbergh laten zien hoe dat binnen een ICT-opleiding kan.
Aan deze publicatie werkten mee
Taal | Nederlands |
---|---|
Gepubliceerd in | AG Connect |
Jaar en volume | 2022 5 |
Trefwoorden | ICT, HBO-ICT, hoger beroepsonderwijs, Sustainable Development Goals, duurzaamheid |
Paginabereik | 46-49 |