Contentmarketing

Auteurs Suzanne de Bakker
Publicatiedatum 2017
Lectoraat Human Experience & Media Design
Soort publicatie Boek

Samenvatting

Contentmarketing bespreekt uitgebreid en helder wat contentmarketing inhoudt. De ontwikkelingen in de markten, bijvoorbeeld de steeds groter wordende rol van social media, en de gevolgen daarvan voor marketing worden daarbij meegenomen. Ook licht het boek toe hoe en wanneer je deze marketingmethode het beste kan toepassen. De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het strategische startpunt van het boek is het Content Marketing Framework, waar de contentproductie en -distributie uit voortvloeien. De theorie wordt aangevuld met relevante opdrachten en herkenbare praktijkcases uit bijvoorbeeld Business-to-Business-organisaties en het midden- en kleinbedrijf.

Aan deze publicatie werkten mee

  • Suzanne de Bakker | onderzoeker | Communicatie in Digitale Transitie
    Suzanne de Bakker
    • Docent-onderzoeker
    • Lectoraten: Communicatie in Digitale Transitie

Taal Nederlands
Trefwoorden contentmarketing, social media, marketingstrategie

Suzanne de Bakker

Suzanne de Bakker | onderzoeker | Communicatie in Digitale Transitie

Suzanne de Bakker

  • Docent-onderzoeker
  • Lectoraat: Communicatie in Digitale Transitie