Theoretisch kader ten behoeve van het Onderwijs aan Nieuwkomers Utrecht van 4-12 jaar in Utrecht
Auteurs | Marian van Popta |
---|---|
Gepubliceerd in | Adviesrapportage ten behoeve van een kansrijk dekkend onderwijsaanbod aan nieuwkomers in de basisschoolleeftijd binnen Utrecht |
Publicatiedatum | 2022 |
Lectoraat | Meertaligheid en Onderwijs |
Soort publicatie | Rapport |
Samenvatting
Bijlage bij ‘Adviesrapportage ten behoeve van een kansrijk dekkend onderwijsaanbod aan nieuwkomers in de basisschoolleeftijd binnen Utrecht’. Dit theoretisch kader is opgesteld naar aanleiding van een opdracht uitgezet aan de werkgroep Onderwijs aan Nieuwkomers Utrecht PO door SWV Utrecht PO, betrokken Utrechtse schoolbesturen en de Gemeente Utrecht.
Aan deze publicatie werkte mee
Taal | Nederlands |
---|---|
Gepubliceerd in | Adviesrapportage ten behoeve van een kansrijk dekkend onderwijsaanbod aan nieuwkomers in de basisschoolleeftijd binnen Utrecht |
Trefwoorden | basisonderwijs voor nieuwkomers, Utrecht |