Merken in maatschappelijke discussie

Auteurs Suzanne de Bakker
Gepubliceerd in Marketingfacts
Publicatiedatum 1 september 2021
Lectoraat Communicatie in Digitale Transitie
Soort publicatie Andersoortige materiaal

Samenvatting

Maatschappelijke discussies waarin publieke waarden met elkaar botsen, worden na verloop van tijd vaak groter en krijgen een breder publiek. Organisaties kunnen op verschillende manieren, bedoeld of onbedoeld onderdeel worden van zulke discussies. Hijs je dan de stormbal, ga je 'vol op het orgel' of duik je in een donker hoekje? Behalve een uitleg volgt in deze post ook een oproep: We willen graag in contact komen met MKB-ondernemingen die bij (online) maatschappelijke discussies betrokken worden of willen worden, door zelf stelling te nemen. Of die juist willen voorkomen dat ze er onbedoeld bij betrokken raken.

Aan deze publicatie werkte mee

  • Suzanne de Bakker
    Suzanne de Bakker
    • Docent-onderzoeker
    • Lectoraten: Communicatie in Digitale Transitie, Marketing & Customer Experience

Taal Nederlands
Gepubliceerd in Marketingfacts
Trefwoorden merken, social media

Suzanne de Bakker

Suzanne de Bakker

Suzanne de Bakker

  • Docent-onderzoeker
  • Lectoraten: Communicatie in Digitale Transitie, Marketing & Customer Experience