Maak afstudeerwerk relevant voor opleiding én praktijk
| Auteurs | Pieter Schilder, Lisette Munneke, Daan Andriessen | 
|---|---|
| Gepubliceerd in | TH&MA Hoger Onderwijs | 
| Publicatiedatum | 2019 | 
| Lectoraat | Onderzoekend Vermogen | 
| Soort publicatie | Artikel | 
Samenvatting
Wie een bachelor aan een Nederlandse hogeschool afrondt, moet aantoonbaar beschikken over onderzoekend vermogen. De waarde van het afstudeerwerk voor de praktijk blijft vaak onderbelicht. Hoe kom je tot eindwerkstukken die zinvol zijn voor zowel de student als de beroepspraktijk?
Aan deze publicatie werkten mee
| Taal | Nederlands | 
|---|---|
| Gepubliceerd in | TH&MA Hoger Onderwijs | 
| Jaar en volume | 2019 3 | 
| Trefwoorden | afstudeerwerk, beoordelen, hoger beroepsonderwijs, hbo, beroepspraktijk | 
| Paginabereik | 64-69 |