Maak afstudeerwerk relevant voor opleiding én praktijk

Auteurs Pieter Schilder , Lisette Munneke , Dr. Daan Andriessen
Gepubliceerd in TH&MA Hoger Onderwijs
Publicatiedatum 2019
Lectoraat Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek
Soort publicatie Artikel

Samenvatting

Wie een bachelor aan een Nederlandse hogeschool afrondt, moet aantoonbaar beschikken over onderzoekend vermogen. De waarde van het afstudeerwerk voor de praktijk blijft vaak onderbelicht. Hoe kom je tot eindwerkstukken die zinvol zijn voor zowel de student als de beroepspraktijk?

Aan deze publicatie werkten mee

  • Pieter Schilder | onderzoeker | lectoraat Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek
    Pieter Schilder
    • Onderzoeker
    • Lectoraten: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek
  • Lisette Munneke
    • Docent-onderzoeker
    • Lectoraten: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek
  • Daan Andriessen | lector | Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek
    Dr. Daan Andriessen
    • Lector
    • Lectoraten: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek

Taal Nederlands
Gepubliceerd in TH&MA Hoger Onderwijs
ResearchComponents.DetailedInformation.YearAndVolume 2019 3
ISBN/ISSN URN:ISSN:1380-7110
Trefwoorden afstudeerwerk, beoordelen, hoger beroepsonderwijs, hbo, beroepspraktijk
Paginabereik 64-69

Pieter Schilder

Pieter Schilder | onderzoeker | lectoraat Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek

Pieter Schilder

  • Onderzoeker
  • Lectoraat: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek