Leren over Grenzen in IOMC: Hoe komen we samen verder?

Auteurs Kitty Leuverink, Sarah Cullip, Jantien Smit
Gepubliceerd in J. Smit, L. Gijsen, & L. van den Berg (Reds.), Inclusief onderwijs in meertalige contexten: Opbrengsten van vier jaar SPRONG Meertaligheid
Publicatiedatum 2024
Lectoraat Meertaligheid en Onderwijs
Soort publicatie Boek

Samenvatting

Het conceptuele raamwerk van boundary crossing helpt ons om zogeheten “grenzen” die we tegenkomen in het werken aan IOMC te analyseren. Waarom verlopen overgangen in het onderwijs vaak moeizaam? En waarom zijn sommige oplossingsrichtingen juist kansrijk of succesvol?

Aan deze publicatie werkten mee

  • Portret van Kitty Leuverink
    Kitty Leuverink
    • Onderzoeker
    • Lectoraten: Meertaligheid en Onderwijs, Werken in Onderwijs
  • Jantien Smit | lector | Meertaligheid en Onderwijs
    Jantien Smit
    • Lector
    • Lectoraat: Meertaligheid en Onderwijs
Taal Nederlands
Gepubliceerd in J. Smit, L. Gijsen, & L. van den Berg (Reds.), Inclusief onderwijs in meertalige contexten: Opbrengsten van vier jaar SPRONG Meertaligheid
Trefwoorden inclusief onderwijs, meertaligheid, boundary crossing
Paginabereik 32-39

Kitty Leuverink

Portret van Kitty Leuverink

Kitty Leuverink

  • Onderzoeker
  • Lectoraten: Meertaligheid en Onderwijs, Werken in Onderwijs