Leren over Grenzen in IOMC: Hoe komen we samen verder?
Auteurs | Kitty Leuverink, Sarah Cullip, Jantien Smit |
---|---|
Gepubliceerd in | J. Smit, L. Gijsen, & L. van den Berg (Reds.), Inclusief onderwijs in meertalige contexten: Opbrengsten van vier jaar SPRONG Meertaligheid |
Publicatiedatum | 2024 |
Lectoraat | Meertaligheid en Onderwijs |
Soort publicatie | Boek |
Samenvatting
Het conceptuele raamwerk van boundary crossing helpt ons om zogeheten “grenzen” die we tegenkomen in het werken aan IOMC te analyseren. Waarom verlopen overgangen in het onderwijs vaak moeizaam? En waarom zijn sommige oplossingsrichtingen juist kansrijk of succesvol?
Aan deze publicatie werkten mee
Taal | Nederlands |
---|---|
Gepubliceerd in | J. Smit, L. Gijsen, & L. van den Berg (Reds.), Inclusief onderwijs in meertalige contexten: Opbrengsten van vier jaar SPRONG Meertaligheid |
Trefwoorden | inclusief onderwijs, meertaligheid, boundary crossing |
Paginabereik | 32-39 |