Hbo-onderwijs verbeteren door lerend te innoveren

Auteurs Ilya Zitter , Lisette Munneke
Gepubliceerd in Onderwijsinnovatie
Publicatiedatum maart 2020
Lectoraat Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek, Beroepsonderwijs
Soort publicatie Artikel

Samenvatting

Doorwerking van onderwijsinnovatie in het hbo’ is één van de vier kennisprogramma’s van het Kenniscentrum Leren en Innoveren van Hogeschool Utrecht (HU). In deze programma’s werken verschillende lectoraten samen aan een lectoraatsoverstijgend thema. De lectoraten Beroepsonderwijs, Methodologie van praktijkgericht onderzoek en Co-Design gingen samen aan de slag met ‘Lerend Innoveren’, waarbij het draait om de vraag hoe opleidingsteams inzicht kunnen krijgen in de doorwerking van de eigen onderwijsinnovaties en hoe zij daarvan kunnen leren.

Aan deze publicatie werkten mee

  • Ilya Zitter | onderzoeker | lectoraat Beroepsonderwijs
    Ilya Zitter
    • Lector
    • Lectoraten: Beroepsonderwijs
  • Lisette Munneke
    • Docent-onderzoeker
    • Lectoraten: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek

Taal Nederlands
Gepubliceerd in Onderwijsinnovatie
ResearchComponents.DetailedInformation.YearAndVolume 23 1
ISBN/ISSN URN:ISSN:1389-4595
Trefwoorden onderwijsinnovatie, hoger beroepsonderwijs, hbo
Paginabereik 9-9