Hbo-onderwijs verbeteren door lerend te innoveren

Auteurs Lisette Munneke , Ilya Zitter
Gepubliceerd in Onderwijsinnovatie
Publicatiedatum maart 2020
Lectoraat Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek, Beroepsonderwijs
Soort publicatie Artikel

Samenvatting

Doorwerking van onderwijsinnovatie in het hbo’ is één van de vier kennisprogramma’s van het Kenniscentrum Leren en Innoveren van Hogeschool Utrecht (HU). In deze programma’s werken verschillende lectoraten samen aan een lectoraatsoverstijgend thema. De lectoraten Beroepsonderwijs, Methodologie van praktijkgericht onderzoek en Co-Design gingen samen aan de slag met ‘Lerend Innoveren’, waarbij het draait om de vraag hoe opleidingsteams inzicht kunnen krijgen in de doorwerking van de eigen onderwijsinnovaties en hoe zij daarvan kunnen leren.

Aan deze publicatie werkten mee

  • Lisette Munneke
    • Docent-onderzoeker
    • Lectoraten: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek
  • Ilya Zitter | onderzoeker | lectoraat Beroepsonderwijs
    Ilya Zitter
    • Lector
    • Lectoraten: Beroepsonderwijs

Taal Nederlands
Gepubliceerd in Onderwijsinnovatie
Jaar en volume 23 1
Trefwoorden onderwijsinnovatie, hoger beroepsonderwijs, hbo
Paginabereik 9-9

Lisette Munneke

Lisette Munneke

  • Docent-onderzoeker
  • Lectoraat: Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek