Menno de Lind van Wijngaarden | onderzoeker | Financieel-Economische Advisering bij Innovatie

Menno de Lind van Wijngaarden

Docent-onderzoeker

Drs. Menno de Lind van Wijngaarden is sinds 2001 als docent organisatiekunde werkzaam bij Hogeschool Utrecht. Als docent bij het Institute for International Business Studies verzorgt hij onder andere lessen in Organisation Theory en Innovation and Sustainability.

Hij is coördinator van de  minor Globalizing Business en voorzitter van de toetscommissie van het Institute for International Business Studies. Hij is projectmanager voor het project International Entrepeneurship Skills Europe, een samenwerkingsverband tussen partneruniversiteiten, met als doel curriculum ontwikkeling en advisering van het mkb op het gebied van internationalisering.

Als onderzoeker voor het lectoraat Financieel Economische Innovatie wil hij graag internationalisering van de hogeschool, studenten en midden- en kleinbedrijf bevorderen. Studenten wil hij graag in verbinding met het mkb brengen middels adviseringsprojecten, op het gebied van duurzaamheid en internationalisering.

Expertises

• Internationalisering MKB
  • Internationalisering Business School
  • Project Management

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Menno de Lind van Wijngaarden

• Docent-onderzoeker