Eveline van der Herberg | onderzoeker | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Eveline van der Herberg

Onderzoeker

Eveline van der Herberg is marktonderzoeker in hart en nieren. Zij heeft jarenlange ervaring met kwalitatief onderzoek – in gesprek gaan, kijken, luisteren en analyseren – data en consumer insights. Zij is creatief, pro-actief en houdt kwaliteit hoog.

Zij begon in het bedrijfsleven, binnen de foodbranche, in diverse functies binnen marketing en marktonderzoek. Na tien jaar is zij gewisseld naar het onderwijs. Na een aantal jaren docentschap bij de HU, is zij nu werkzaam bij het lectoraat. Zij houdt zich bezig met onderzoek naar positionering van beweegzorgprofessionals (MOVES).

Haar studie Bedrijfs- en Consumentenwetenschappen aan de Wageningen Universiteit heeft een onuitputtelijke nieuwsgierigheid in mensen opgeleverd. Evenals het idee dat je via commerciële denkwijzen en technieken, het goede voor de maatschappij kan bereiken.

Expertises

  • (Kwalitatief) onderzoek
  • Positionering en (zorg)marketing
  • Onderwijs (BKE gecertificeerd)

Projecten

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Eveline van der Herberg | onderzoeker | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Eveline van der Herberg

  • Onderzoeker
  • Lectoraat: Marketing & Customer Experience