Eveline van der Herberg is marktonderzoeker in hart en nieren. Zij heeft jarenlange ervaring met kwalitatief onderzoek – in gesprek gaan, kijken, luisteren en analyseren – data en consumer insights. Zij is creatief, pro-actief en houdt kwaliteit hoog.
Zij begon in het bedrijfsleven, in de foodbranche, in diverse functies binnen marketing en marktonderzoek. Na tien jaar is zij gewisseld naar het onderwijs. Na een aantal jaren docentschap bij de HU, is zij ook werkzaam bij het lectoraat. Zij houdt zich bezig met onderzoek naar positionering van beweegzorgprofessionals (MOVES en MOVE ON) en consumentengedrag ten aanzien van duurzame merken en producten.
Haar studie Bedrijfs- en Consumentenwetenschappen aan de Wageningen Universiteit heeft een onuitputtelijke nieuwsgierigheid in mensen opgeleverd. Evenals het idee dat je via commerciële denkwijzen en technieken, het goede voor de maatschappij kan bereiken.
Expertises:
- (kwalitatief) Onderzoek
- Positionering en (zorg)marketing
- Onderwijs (BKE gecertificeerd)
Projecten
Links en downloads
- Artikel in Medisch Ondernemen September 2019 - MOVES-Onderzoek. Fysiotherapeuten kunnen hun kop veel meer boven het maaiveld uitsteken
- Publicatie ‘Onbekend maakt Onbemind?
- Presentatie: MOVES symposium presentatie Onbekend maakt onbemind? Hogeschool Utrecht 3 juli 2019
- Artikel Medisch ondernemen juni 2021 - ‘MOVES’ gaat verder als ‘MOVE ON’: ‘Fysiotherapeuten leren wat hun passies en competenties zijn’
- Publicatie inspiratieboek: Positioneringsthema’s voor de fysio- en oefentherapeut in de wijk
- Artikel Marketingfacts maart 2022 – Merk opbouwen met en voor stakeholders
- Publicatie KeepMoving 2022