Lezingenreeks Holocaust en antisemitisme bij Hogeschool Utrecht gaat door

De lezingenreeks 'Holocaust en antisemitisme' bij Hogeschool Utrecht gaat door. De startdatum van de reeks wordt verplaatst naar een later moment. Daarmee ontstaat ruimte om de veiligheid te waarborgen rond de organisatie.

In een goed en constructief persoonlijk gesprek met vertegenwoordigers van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) en het Centraal Joods Overleg (CJO) heeft de voorzitter van het College van Bestuur van Hogeschool Utrecht helder gemaakt en benadrukt dat het belangrijkste is dat over de Holocaust gedoceerd kan blijven worden. En dat de lezingenreeks door zal gaan. Waarbij in samenwerking en overleg met de politie en gemeente Utrecht de veiligheid gegarandeerd wordt.