‘Stel je klant centraal en speel in op zijn behoefte’
Auteurs | Gerrita van der Veen, Jan Willem Lokerman |
---|---|
Gepubliceerd in | VES magazine Exclusief for U |
Publicatiedatum | 2011 |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Soort publicatie | Artikel |
Samenvatting
Full text via link. Hoe zorgen we ervoor dat het enorme ledenverloop van fitnesscentra afneemt? De branchevereniging Fit!Vak stelde deze vraag ruimt 2 jaar geleden aan de Hogeschool Utrecht. Deze ondervroeg ruim 5000 klanten van geselecteerde fitnesscentra om aan de hand van de resultaten met oplossingen te komen om het ledenverloop terug te dringen. De resultaten van het onderzoek dat werd geleid door lector Marketing Marktonderzoek en Innovatie van de Hogeschool Utrecht Gerrita van der Veen, werden onlangs op een congres aan 160 fitnesscentra gepresenteerd, mede mogelijk gemaakt door Life Fitness. Het onderzoek van de Hogeschool Utrecht is onderdeel van het Innovatieproject Fitness in Beweging waarvan Jan Willem Lokerman projectleider is
Taal | Nederlands |
---|---|
Gepubliceerd in | VES magazine Exclusief for U |
Jaar en volume | 2011 5 |
Paginabereik | 22-23 |
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.