Modellen voor marketing-insights
Auteurs | A. Cox, Erik de Kort, Norbert Scholl |
---|---|
Publicatiedatum | mei 2019 |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Soort publicatie | Boek |
Samenvatting
Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid. Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een specifieke marketingvraag en inzicht krijgen in het model dat antwoord geeft op die vraag en de context waarin het model wordt gebruikt. Zo kunt u een gefundeerde keuze maken, gesteund door praktische tips & tricks voor de toepassing. Meer informatie is te vinden op www.mi-modellen.nl. Door het overzicht, de structuur en samenhang die dit boek biedt, vormt. De auteurs, Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl, hebben alledrie jarenlange beroepservaring in de marktonderzoekpraktijk aan bureauzijde en in het HBO-onderwijs. Ze zijn actief binnen de MOA, Expertise Center voor Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics
Taal | Nederlands |
---|---|
ISBN/ISSN | URN:ISBN:9789081923323 |
Trefwoorden | marketing, marktonderzoek |
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.