Met aardrijkskunde naar een duurzame toekomst

Auteurs Eefje Smit, Frederik Oorschot
Gepubliceerd in Geografie
Publicatiedatum 2022
Lectoraat Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs
Soort publicatie Artikel

Samenvatting

Het gros van de docenten wil aandacht besteden aan duurzame ontwikkeling, maar een kwart weet niet hoe. Aardrijkskunde kan een belangrijke rol spelen in het onderwijs over duurzame ontwikkeling. De herziening van het aardrijkskunde-examenprogramma is dé kans om ons vak daarvoor te positioneren.

Aan deze publicatie werkten mee

  • Eefje Smit onderzoeker
    Eefje Smit
    • Promovendus
    • Lectoraat: Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs
Taal Nederlands
Gepubliceerd in Geografie
Trefwoorden aardrijkskunde onderwijs, duurzaamheid

Eefje Smit

Eefje Smit onderzoeker

Eefje Smit

  • Promovendus
  • Lectoraat: Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs