Marketing : de essentie
Auteurs | Paul van der Hoek, Ton Borchert, Philip Kotler, Gary Armstrong |
---|---|
Publicatiedatum | 2013 |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Soort publicatie | Boek |
Samenvatting
Het betreft hier de Nederlandse bewerking van het boek Marketing: an introduction van Philip Kotler en Gary Armstrong. Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt 'Marketing, de essentie' dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier. In deze herziene en geactualiseerde editie van 'Marketing, de essentie' wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. Marketing, de essentie is geschikt als inleiding tot de marketing voor studenten in het hoger commercieel onderwijs. Het is daarnaast ook bedoeld voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, maar waar de student wel wordt geacht inzicht te hebben in dit onderwerp.
Taal | Nederlands |
---|---|
ISBN/ISSN | URN:ISBN:978-90-430-2726-7 |
Trefwoorden | marketingcommunicatie, marketing |
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.