Hoe we samenlezen
| Auteurs | Saro Lozano Parra, Willemijn Rinnooy Kan |
|---|---|
| Gepubliceerd in | M.J. Klaver & Y. van Dijk. (Reds.), Lezen voor waarden: Taal en burgerschap in de klas. |
| Publicatiedatum | 2025 |
| Lectoraat | Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs |
| Soort publicatie | Boek |
Samenvatting
H. 20 in Klaver, M.J., & Van Dijk, Y. (Reds.). (2025). Lezen voor waarden: Taal en burgerschap in de klas. Boom.
Aan deze publicatie werkten mee
| Taal | Nederlands |
|---|---|
| Gepubliceerd in | M.J. Klaver & Y. van Dijk. (Reds.), Lezen voor waarden: Taal en burgerschap in de klas. |
| ISBN/ISSN | URN:ISBN:9789024472192 |
| Trefwoorden | burgerschap, voortgezet onderwijs, gemeenschap, gezamenlijke ervaring |
| Paginabereik | 225-236 |