Het DUS!Board – Accountable werken volgens De Utrechtse School
Auteurs | Arne Maas, Gerrita van der Veen, A. Cox, Anne-Lise Kamphuis |
---|---|
Publicatiedatum | 2014 |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Soort publicatie | Boek |
Samenvatting
full text via link Als marcom professional heb je vaak te maken met vragen over de effectiviteit van je werk: Hoe weet je dat dit gaat werken? Wat gaat het opleveren? Waarom kies je voor het ene en niet voor het andere? Vragen die te maken hebben met ‘accountability’, een onderwerp dat al jaren met stip bovenaan de lijst met kansen voor marketeers prijkt. De aandacht voor accountability is alleen maar toegenomen de laatste jaren. Vanwege de economische recessie ondervinden marcom bureaus meer en meer druk om de effectiviteit van hun campagnes aan te tonen. Accountability biedt echter ook kansen voor een verdere professionalisering en voor toegevoegde waarde van het bureau
Taal | Nederlands |
---|
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.