Help! Mijn klant wil social media. Wat nu?

Auteurs Gerlach Velthoven
Gepubliceerd in Frankwatching
Publicatiedatum 1 juni 2011
Lectoraat Marketing en Customer Experience
Soort publicatie Artikel

Samenvatting

Het overkomt elke adviseur de laatste tijd. De klant wil ‘een totale web virale campagne’ die alle communicatieproblemen ineens verleden tijd maakt. Lekker gemaakt door stapels boeken en publicaties gebaseerd op slechts een paar succesvolle cases. Hogeschool Utrecht deed het afgelopen jaar onderzoek in opdracht van Creative Connection, een Utrechtse groep creatieve bedrijven, naar de succesfactoren van de inzet van social media bij communicatieprojecten. De komende weken doen we op Frankwatching verslag van de resultaten en lichten we een tipje van de sluier over het vervolgonderzoek waar we op dit moment mee bezig zijn. Vandaag deel 1: de doelstellingen.

Taal Nederlands
Gepubliceerd in Frankwatching

Neem contact met ons op