Grenswerken in hybride leeromgevingen

Auteurs Jantje Timmerman, Marianne Wildeman, Floor Polak
Gepubliceerd in Vaktijdschrift Profiel
Publicatiedatum 2023
Lectoraat Meertaligheid en Onderwijs
Soort publicatie Artikel

Samenvatting

Iedere leeromgeving met het werkveld is uniek. Hoewel de uitvoering er anders uit kan zien, afhankelijk van de context van het bedrijf en de daar aanwezige rollen, liggen er dezelfde basisprincipes aan ten grondslag. Het organiseren van het leerproces en het begeleiden van studenten in hybride leeromgevingen vraagt betrokkenheid en inzet van onderwijs- en werkveldprofessionals. Dit artikel geeft inzicht in de opbrengsten van het project Onderzoekend professionaliseren. In dit samen om taken en rollen binnen zeven verschillende hybride leeromgevingen in beeld te brengen.

Aan deze publicatie werkten mee

Taal Nederlands
Gepubliceerd in Vaktijdschrift Profiel
Jaar en volume 32 9
Trefwoorden middelbaar beroepsonderwijs (mbo), hybride leeromgevingen
Paginabereik 16-19