4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep [nieuw model]
Auteurs | Lotte Willemsen, Anne-Lise Kamphuis |
---|---|
Publicatiedatum | 24 oktober 2016 |
Lectoraat | Communicatie in Digitale Transitie |
Soort publicatie | Andersoortige materiaal |
Samenvatting
Blog in het kader van het onderzoeksproject ‘The Network is the Message‘ Met dit onderzoek willen Hogeschool Rotterdam en Hogeschool Utrecht een antwoord geven op de vraag: “Hoe kan de effectiviteit van communicatie in online sociale netwerken worden beoordeeld en verbeterd?” In deze blog: Op het juiste moment reageren met de juiste content. Het is een basis principe van real-time marketing. Merken reageren steeds vaker op gebeurtenissen die op dat moment in de belangstelling staan van consumenten om hen zodoende te boeien, betrekken en te (ver)binden. Maar wat definieert een goed moment?
Taal | Nederlands |
---|---|
Trefwoorden | real-time marketing, social media |
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.