Hogeschool Utrecht lanceert merkcampagne om regionale samenwerking te versterken
De campagne Hoe? HU! is het startschot voor een meerjarige merkstrategie waarmee de HU haar positie als maatschappelijk relevante kennisinstelling wil versterken. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Happy Horizon en benadrukt dat de HU een plek is waar onderwijs, onderzoek en werkveld samenkomen. De HU werkt dagelijks samen met bedrijven, gemeenten en maatschappelijke organisaties aan oplossingen voor urgente vraagstukken op het gebied van duurzaamheid, digitalisering, economie en gezondheid.
Cruciaal voor de toekomst
“Juist in een tijd waarin we als hogeschool kritisch moeten kijken naar onze uitgaven, vinden we het belangrijk om de samenwerking in de regio te versterken. Dat is niet alleen cruciaal voor de kwaliteit van ons onderwijs, maar ook voor de maatschappelijke opgaven waar we samen voor staan”, zegt Gerard van Assem, lid van het College van Bestuur. De campagne is een uitnodiging aan organisaties, overheden en bedrijven, groot en klein, om samen te werken met studenten en onderzoekers van de HU aan innovatieve oplossingen.
Partners van morgen
De campagne spreekt ook aankomende studenten aan als onze partners van morgen. Wij laten hen zien dat ze bij Hogeschool Utrecht niet hoeven te kiezen tussen de eigen ambities en het zich betekenisvol inzetten voor de regio: die twee gaan hand in hand, in onderwijs dat alle kansen biedt om talenten te ontplooien en deze meteen in te zetten voor de regio. Zo laten we toekomstige studenten, professionals en samenwerkingspartners zien waar Hogeschool Utrecht voor staat.
Hier komt alles samen
De uitingen zijn vanaf 5 juni zichtbaar via diverse online kanalen. Vanaf september volgt een gerichte campagne voor specifieke doelgroepen, zoals studenten, professionals en werkgevers. We nodigen hiermee iedereen uit om bij ons te komen studeren, onderzoeken of werken, of de samenwerking met de HU aan te gaan. Hier komt alles samen.
Alles over de campagne Hoe? HU!