Symposium Lectoraat Innovaties van Zorgprocessen in de Farmacie

Het Lectoraat Innovaties van Zorgprocessen in de Farmacie kijkt terug op meer dan vijf jaar onderzoek naar, in en met de farmaceutische praktijk. Sinds de aanstelling van lector Rob Heerdink in 2018 zijn er in het Lectoraat samen met de beroepspraktijk vele mooie resultaten behaald waar we trots op zijn, en waar we graag samen met jullie bij stil staan.

Thema: Duurzaamheid, innovatie en samenwerking in farmaceutisch praktijkonderzoek aan Hogeschool Utrecht

Maar vooral willen we ook vooruit kijken en met jullie praten over de toekomstplannen van het Lectoraat bij de uitdagingen waar de farmaceutische zorg in Nederland voor staat,  aan de hand van onze onderzoekslijnen:

• Goed Gebruik Geneesmiddelen,
  • Communicatie en Samenwerking, en
  • Duurzaamheid in de farmaceutische keten.

Belangrijke thema's zijn hierbij zelfredzaamheid ook van de kwetsbare patiënt, therapietrouw, en samenwerking met paramedische beroepen, met name Huidtherapie.

Daarom nodigen we jullie van harte uit om dit feestelijk met ons te vieren tijdens een interactieve bijeenkomst met voormalige, huidige en nieuwe onderzoekers uit het Lectoraat, studenten, en andere betrokkenen, en na afloop met ons het glas te heffen op een mooie toekomst voor farmaceutisch praktijkonderzoek aan Hogeschool Utrecht!

Je bent van harte welkom op donderdag 7 maart op de Heidelberglaan 7 in de grote collegezaal. Inloop zal zijn vanaf 14:30 en het programma is van 15:00-17:00, om daarna af te sluiten met een informele borrel.

Datum Donderdag 7 maart 2024
Aanvang Inloop vanaf 14.30 uur