Samenvatting
Veel bedrijven staan reeds via social media als Facebook of Twitter in contact met hun gebruikers en iedere serieuze marketingcampagne werkt tegenwoordig met likes en tweets. Hoeveel ze daarin investeren en in de toekomst willen blijven doen, hangt af van de effectiviteit van social media. Maar wanneer zijn social media effectief, wat bepaalt die effectiviteit en hoe kunnen we die meten? Het zijn deze vragen waarop het project The Network = the Message zich richt. In de eerste fase van dit tweejarige onderzoekstraject is in kaart gebracht hoe social media campagnes nu worden ingezet en op welke wijze online netwerken worden geactiveerd. In december 2015 en januari 2016 hebben daartoe twaalf diepte-interviews plaats gevonden met de bureaus die deelnemen aan het project The Network is the Message.
Downloads en links
Taal | Nederlands |
---|---|
Trefwoorden | social media marketing, effectiviteitsmeting, communicatiestrategie, Lectoraat Crossmedia Business & crossmedialab, Lectoraat Marketing, Marktonderzoek & Innovatie |
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.