Ronald Voorn | onderzoeker | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Ronald Voorn

Docent-onderzoeker

Ronald Voorn is PhD-kandidaat bij het HU-kenniscentrum Economisch Sterke en Creatieve Stad en Universiteit Twente. Hij verricht voor het Lectoraat Marketing en Marktonderzoek een studie naar de rol van menselijke waarden in het gedrag tussen merken en consumenten.

Ronald onderzoekt de rol van menselijke waarden in consumentengedrag. Bovendien doceert hij Advertising en consumer psychology, is hij betrokken bij de opzet van de specialisatie Marketing Analytics en actief als gastdocent (UvA, VU en Leuven).

Ronald Voorn is sinds 1982 actief met het managen van merken. Tot 1992 in de reclamewereld, daarna aan klantzijde. Zo werkte hij 15 jaar bij Heineken o.a. als Global Marketing Director en Managing Director. Ronald is lid van de RvC van verzekeringsmaatschappij Univé Dichtbij en Playa Porto Mari te Curaçao.

Expertises

  • Marketingstrategie
  • Consumentengedrag

Publicaties

Projecten

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Ronald Voorn | onderzoeker | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Ronald Voorn

  • Docent-onderzoeker
  • Lectoraat: Marketing & Customer Experience