Indira Reynaert

Indira Reynaert

Onderzoeker
Indira Reynaert MA MEd is een ervaren ondernemer in het digitale business- en mediadomein en is actief in de driehoek onderwijs, onderzoek en praktijk. Sinds februari 2021 is zij als onderzoeker verbonden aan het lectoraat Marketing & Customer Experience.

Indira werkt met het Behavioural Science Institute aan de Radboud Universiteit Nijmegen aan haar promotieonderzoek. Hierin kijkt ze naar de bijdrage van Conversational Agents, zoals chatbots en voice-assistants, aan klantvertrouwen in merken en organisaties en wat specifiek daarbij de rol is van trustmarkers. 

Indira is eigenaar van eejaa bureau voor kwaliteitsaudits in het hoger business onderwijs, certificeringspartner van Thuiswinkel.org e-Academy en NVAO-gecertificeerd. Ook is zij oprichter van Paper Jam bureau voor begeleiding bij praktijkgericht en wetenschappelijk onderzoek. Voorheen ruim 10 jaar managing director van een adviesbureau gespecialiseerd in digital marketing en cross mediastrategie.

Expertises

  • Conversational Marketing
  • AI, Chatbots & Voice-Assistants
  • Kwaliteit Businessonderwijs

Projecten

Heb je een vraag of wil je samenwerken?

Indira Reynaert

Indira Reynaert

  • Onderzoeker
  • Lectoraat: Marketing & Customer Experience