Anita_Cox

Anita Cox

Onderzoeker

Drs. Anita Cox werkt binnen het Lectoraat Marketing & Customer Experience als projectleider en senior onderzoeker en was betrokken bij onder meer de SIA RAAK onderzoeksprogramma’s Return on Creativity en The Network is the Message. Zij heeft ruime ervaring met marktonderzoek op nationaal en internationaal niveau.

Anita Cox heeft Filosofie en Massacommunicatie gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam.

Na haar studies werkte ze als kwalitatief onderzoeker, vervolgens als Client Service Manager bij Synovate nu Ipsos, waar ze werd gevraagd voor de functie van Insights Director vanwege haar vermogen om researchtools te integreren en daarmee te innoveren. Hiermee won zij ook een innovatieprijs.

Sinds 2011 doceert zij Marktonderzoek aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool Utrecht, heeft zitting in de Curriculum Regie Groep voor de vakgroep Marktonderzoek & Analytics, het bestuur van de Sectie Onderwijs van de MOA en het bestuur van de NIMA Community Neuromarketing. Daarnaast is zij gastdocent aan andere hogescholen en universiteiten.

Expertises

  • Marktonderzoek
  • Consumentengedrag
  • Marketing

Projecten

Nieuws

De HU en MOA tekenen overeenkomst

Opleiden met de beroepspraktijk: HU en MOA tekenen overeenkomst

De opleiding Commerciële Economie van Hogeschool Utrecht (HU) formaliseert de samenwerking met MOA: Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek en Analytics.

Lees het artikel

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Anita_Cox

Anita Cox

  • Onderzoeker
  • Lectoraat: Marketing & Customer Experience