Een betrouwbaar merk en een goede klantbeleving zijn de sleutel tot een positief imago, meer tevreden klanten, hogere aanbevelingen en meer omzet. Op dit moment onderzoeken organisaties de mogelijkheden om digitale technologie in te zetten om de klantreis en klantbeleving te optimaliseren.

Onderzoekslijnen binnen het lectoraat

Binnen deze onderzoekslijn wordt onderzocht hoe je als bedrijf het beste waarde kunt creëren door samenwerking met anderen (stakeholder marketing) en hoe je als merk of product maatschappelijk gedrag kunt bevorderen vanuit social dilemma perspectief.

Binnen deze onderzoekslijn wordt onderzocht hoe organisaties digitalisering inzetten zodat deze niet alleen bijdraagt aan de doelstellingen van organisaties, maar ook een positieve bijdrage levert aan de klantbeleving en een betekenisvolle relatie met de klant.

Publicaties


Onderwijs

Het lectoraat levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling van het onderwijs op het gebied van marketing en klantbeleving. De afgelopen jaren is een bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de bachelor Commerciële Economie en aan de Master Data Driven Business.

2 mensen kijken naar laptop Eddo Wesselink

“Het project Moves helpt ons om na te denken over de positionering en profilering van onze praktijk in de wijk. Dat is voor een fysiotherapeut een hele andere manier van met ons vak bezig zijn”

Eddo Wesselink Fytac

Onze lectoren en onderzoekers

Gerrita van der Veen | lector | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Gerrita van der Veen

Lector Marketing, Marktonderzoek en Innovatie Bekijk profiel
Wilke van Beest | onderzoeker | lectoraten Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek en Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Wilke van Beest

Onderzoeker Marketing, Marktonderzoek en Innovatie, Methodologie van Praktijkgericht Onderzoek Bekijk profiel
Anita_Cox

Anita Cox

Onderzoeker Marketing, Marktonderzoek en Innovatie Bekijk profiel
Eveline van der Herberg | onderzoeker | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Eveline van der Herberg

Onderzoeker Marketing, Marktonderzoek en Innovatie Bekijk profiel

Wil je samenwerken of heb je een vraag?

Gerrita van der Veen | lector | Marketing, Marktonderzoek en Innovatie

Gerrita van der Veen

  • Lector
  • Lectoraat: Marketing, Marktonderzoek en Innovatie